Foto\ - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Bas Noort - WaarBenJij.nu Foto\ - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Bas Noort - WaarBenJij.nu

Foto\

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 December 2005 | Australië, Brisbane

Goodmorning Holland! Bij het vorige bericht heb ik geprobeerd een aantal foto's te plaatsen... helaas waren dit er maar 2 omdat de computer erg traag was! Vandaar hier nog een aantal foto's.... Heb niet zo heel veel meegemaakt de laatste 2 weken, kan alleen zeggen dat ik weer werkloos ben... heb uiteindelijk maar 2 weken kunnen werken! Maar het volgende verhaal kunnen jullie op zeer korte termijn verwachten... De groeten uit een erg warm (35 graden) Brisbane!

  • 07 December 2005 - 07:16

    Maria:

    Bas de foto's zijn geweldig.Daar beter weer dan hier. Is wel uit te houden toch? Zeker nu je geen werk hebt.We vorderen al aardig met ons reisje naar Australië.
    Van de week hoor je wanneer we elkaar gaan zien.Spannend allemaal.
    Have fun. XXX van mij en Drop.

  • 07 December 2005 - 08:46

    Ferdi:

    Heeey bassiee...
    leuke foto's hoor!
    pfffff ben wel jaloers hoor jij lekker bakken in de zon en ik maar zwoegen op school ;-)

    groetjes Ferdi

  • 07 December 2005 - 13:16

    Gerda:

    hoi Bas, niet veel mee gemaakt? Jij hebt het zelf niet meer door joh, als je vanuit een kantoor naar jouw verhalen luistert...nou dan maak jij toch echt wel veel meer mij dan wij hier met zijn allen bij elkaar hoor!!!
    geniet ervan en tot ...ziens! groetjes Gerda

  • 07 December 2005 - 14:54

    Ossie:

    Hey Koos W,

    Nou het zijn wel weer mooie foto's!Ik denk dat je maar weer terug naar die meloenenfarm moet;) Enne wel voor de bios betalen he Charles:P

  • 07 December 2005 - 15:07

    Vincent:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mooie backpacker gave foto's en leuke dame's daar op dat kunstmatige strand het is echt afzien daar dat zie je zo. nou succes ik mail je snel weer een keer.

  • 07 December 2005 - 17:28

    Sander:

    Jajajjaajaja, ouwe reus! ziet er weer goed uit, jij ook trouwens, uhhhh!!
    Mooie pics man! ik wil wel meer eigenlijk...hahaha!

    Geniet!
    Gr. Sander & Melissa

  • 07 December 2005 - 19:58

    Mirella:

    Hahaha, leuk hoor 'het Brouwhuis'. Super mooi foto's trouwens Bassie. Hij kan niet alleen mooi schrijven maar ook nog eens mooie foto's maken! Ow ja, nog een kleine tip: Body boarden gaat ietsje beter in het water...

    Liefs,
    Mirel

  • 08 December 2005 - 09:00

    Diek:

    Mazzelaar!!! Wij hebben hier net de Sint overleefd en jij ligt alweer met kont op het strand. Zoals je ziet, ben ik lichtelijk jaloers. Ik mis mijn blokmaat, maar zo te zien mis jij ons helemaal niet, en daar heb je groot gelijk in.

    Groet, je blokmaat

  • 08 December 2005 - 09:35

    Luck:

    Heej Bas. Zo te zien heb jij het dik naar je zin Down Under. Overwerkt raak je zeker niet. Houden zo!
    Ik ben stik jaloers.
    Groeten.

  • 08 December 2005 - 21:28

    Alice:

    Hoi Bas,

    Net lekker sukiyaki gegeten bij je mams. En wijntje gedronken, nee, geen flessen hoor! Wel erg gezellig! Drop had ik een doos (hondenkerstpakket) gegeven wat denk je?! Let ik even niet op met Maria aan het babbelen natuurlijk... Zit Drop op zijn gemakkie in zijn mandje al de GROOTSTE Koekstaaf op te smikkelen... hahaha

    De baan is leuk hiero, tja dat zijn ze wel vaker in het begin he...

    Have fun mate!
    Liefs van Alice en Jef

  • 09 December 2005 - 13:08

    Lisette:

    Bassie, echt raar joh dat we nu na zo'n lange tijd reizen allemaal een andere kant op zijn! Maar ik wens je veel plezier op de farm! En we zien elkaar wel weer in Melbourne! Groetjes Lisette ook van Joost, die zit de compu naast me

  • 09 December 2005 - 21:08

    Riet:

    Bas wij kunnen nu ook van jou ervaringen genieten.
    We vinden het geweldig om

  • 09 December 2005 - 21:21

    Riet.:

    Ik zal mijn verhaal
    afmaken ,om je te volgen.
    groetjes Riet.

  • 11 December 2005 - 12:15

    Sanne:

    hé bas, erg mooie foto's, ben wel jarloers op je het ziet er daar erg mooi uit. ik hoop voor je dat je erg snel werk vind!!! kus sanne

  • 14 December 2005 - 17:55

    Zuid-Afrikaan:

    Hey Koos werkeloos! Morgen heb ik vakantie hahaha!!!
    Groeten uit warm Plettenberg bay 30 graden.
    ps probeer het eens in de meloenenteelt. ja heel flauw ja, maar je kent me intussen. En een dikke kus aan Mams!

  • 16 December 2005 - 03:43

    Lisette:

    Bassie,zit je nou nog steeds op die farm:)? Wilde je nog even bedanken voor je lieve telefoontje van laatst, heeft me goed gedaan!! Ik ben nu in NZ en het is hier tof!!!! Heb al leuke mensen ontmoet en al veel leuke plannen! Je hoort alle tips van me in Melbourne. Ik heb trouwens voor de Aus open de 1e 4 dagen ground passes genomen: je kan daarmee ook op het Vodafone court alleen niet op Centre. Maar als je Centre court koopt, kan je weer niet op Vodafone en die zijn ook nog eens veel duurder. Je kan ook wel terplekke kaarten te kopen, maar dan moet je wel in een lange rij staan is mij verteld dus als ik jou was... Kaartjes voor in de tweede week zijn er ook nog.
    Veel plezier met alles!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2006

Home sweet home

15 Juni 2006

Thailand

01 Juni 2006

Maleisie

16 Mei 2006

Singapore

09 Mei 2006

Bye bye Australie
Bas
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 55066

Voorgaande reizen:

06 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: