Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bas Noort - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Bas Noort - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 Mei 2006 | Singapore, Singapore

Hello! Ff een kleine update voordat ik Singapore ga verlaten. In Perth heb ik verder weinig meer gedaan, behalve stappen, beetje in de stad rondgelopen en de laatste dingen geregeld voor het vertrek uit Australie... We zaten in een supergezellig hostel (hoe kan het ook anders als er veel Nederlanders zitten) het enige was dat we net buiten centrum zaten... Maar goed het vertrek uit Australie viel me "zwaarder" dan verwacht... Aan de kant was ik blij dat ik Australie ging verlaten maar als je ergens 8 maanden hebt gezeten voelt het toch alsof je je "huis" moet verlaten... Maar ja, afgelopen vrijdag was het dan zover... om 7 uur eruit en om 8 uur worden we opgehaald om naar het vliegtuig te vertrekken! Na een rustige vlucht van 5 1/2 uur zijn we dan weer terug bij af... Singapore! Die ene dag dat ik er geweest was bleek geen goede impressie geweest te zijn van hoe het "echt" Singapore... Na 5 dagen rondkuieren in deze grote stad moet ik mijn mening toch bijstellen. Echt een leuke stad met verschillende culturen.... Het hostel waar we zitten is echt superrelaxed en supermooi... We betalen hier evenveel als het goedkoopste hostel in Australie en dit zit er 10x beter uit. We zitten weliswaar in Little India dus het enige wat je voorbij ziet lopen zijn Indiers maar dat mag de pret niet drukken! Elke avond Indies eten, heerlijk... de eerste avond dat we bij zo'n indisch restaurant gingen eten werd ons verteld dat het eten niet al te pittig zou zijn. Nou dat ging niet helemaal op... kon na een halve maaltijd niet meer op mijn benen blijven staan... ik voelde mezelf helemaal wit wegtrekken, het leek wel alsof ik onder de douche had gestaan... me hele kleren zeiknat! En normaal gesproken houd ik wel van een beetje pittig eten... maar goed, de dagen hierna expliciet gevraagd naar wat minder spicy eten. Vandaag gaan we nog een dagje naar een eiland onder Singapore genaamd Sentosa Island... beetje rondlopen daar en vanavond schijnt daar een spectaculaire lasershow te zijn... Dus ben benieuwd.. zou een leuke afsluiting zijn van Singapore. Want ja morgenvroeg vertrekken we met de bus naar Maleisie... binnen een uurtje schijn je al over de grens te zijn.. De eerste plaats (zoals het er nu naar uit ziet) die we gaan aandoen is Mersing.. in het oosten van west-maleisie.. een plaatsje aan het strand! Vanuit Maleisie zal ik zo spoedig mogelijk weer berichtje op de site zetten. Werkse allemaal!

Hastalapasta

  • 16 Mei 2006 - 06:40

    Maria:

    Zo Bassie dat klink allemaal weer geweldig.
    Ik werd vanmorgen gewekt door de deurbel. Was nog in een droom verwikkeld. En ja........wie stond daar......Ton met een roos.Dat is nog eens leuk wakker worden op je verjaardag.Was er ook helemaal blij mee.
    Have fun je laatste dag in Singapore en een goeie reis naar Maleisië.

    XX Maria

  • 16 Mei 2006 - 07:09

    Bas:

    Dat is inderdaad lekker wakker worden! Ook vanuit Singapore van harte gefeliciteerd... ben blij dat er zoveel mensen aan moeders denken! Leuk Ton (en Ria)... dat doet ook mij goed!

  • 16 Mei 2006 - 07:16

    Jacques:

    Bas,
    Nog veel plezier in Zuid-Oost Azië. Hoewel Singapore is niet maatgevend voor dit gebied is dat een leuk opstapje. Ik ben benieuwd wat je van dit deel van de wereld zult vinden. Maleisië is een goede start om er iets van te ervaren. Veel succes daar.

  • 16 Mei 2006 - 07:36

    Diek:

    Lekker veel sambal,kan je lekker zweten. Veel plezier.

  • 16 Mei 2006 - 10:40

    Ruud En Sjoerd:

    Bas:gefeliciteerd met maria en hoop nog heel veel jaartjes er bij. groeten uit en over dekte
    zoetermeer.
    ruud en sjoerd

  • 16 Mei 2006 - 15:00

    Maria:

    Bas je didgeridoo en je cd zijn binnen.

    XX

  • 16 Mei 2006 - 15:23

    Geertje:

    Hoi Bas, Helaas moet ik er via Sandra en je moeder achter komen dat ik al enige tijd geen berichten meer van je ontvang. Ik vond het al erg rustig maar dacht, ach wie weet wat hij allemaal tegen is gekomen en heeft hij geen tijd meer gehad om verhalen te schrijven. Natuurlijk wil ik je feliciteren met de verjaardag van je moeder en doordat ik haar aan de telefoon heb gehad en zij mij vertelde dat je al weer enige verhalen verder bent ben ik direct achter de computer gekropen om je in ieder geval te laten weten dat ik graag je verhalen ontvang en uiteraard ook wil reageren. Morgen heb ik iets meer tijd en ga de afgelopen drie verhalen onder het genot van een bakkie koffie op mijn gemak lezen en zal dan weer zoals gewoonlijk reageren. Tot zover mijn reactie en hoop dat ik niet nog een keer uit de mailbox geknikkert zal worden. Groetjes Geertje

  • 17 Mei 2006 - 08:02

    Vincent:

    heeee bas wat hoorde ik nou verjaardag vergeten van je moeder shame on you!!! hahaha moest dit even zetten op de site van je moeder. jij ook nog gefeliciteerd met je moeder!!!! kicken weer een nieuwe uitdaging avontuur lekker bezig keep on the good work!!! hier nog geen baby je hoort het als het wel het geval is. ciao amigo veel plezier!!!!groetjes vincent dyon en jo .

  • 17 Mei 2006 - 11:27

    Rita:

    Hej Bas
    Van harte geflapt met je moeder nog he. Wat een mooie fotos weer he. Hebben ze daar geen bier om te blussen? Ik hoop dat je het goed naar je zin hebt in Maleisie, nadat je in Aus.het zo goed gehad hebt.Geniet er maar volop van, nog heeeeel veeeeel reisplezier. Groetjes Rita s en een dikke knuffel

  • 18 Mei 2006 - 10:43

    Zuid-Afrikaan:

    Gefeliciteerd jong! Wel aan moederdag gedacht? En je weet het he, kijk uit voor die 'women' daar. Laterzzzzzzzz

  • 19 Mei 2006 - 11:32

    Ghetto:

    hey bassie, denk je nog even aan de foto voor mij?? ;) mzzl!

  • 20 Mei 2006 - 15:26

    Ferdi...:

    Joo bassiee..... Kan je niet eens tegen een beetje heet eten...Mietjeeee!!! Die dames op de foto al telefoonnummertje geregeld???

    groetjess ferdi

  • 22 Mei 2006 - 13:04

    Riet.:

    Hoi Bassie alles goed?
    Ik had al eerder een reactie geplaatst. maar die was niet doorgekomen.
    Gisteren heeft je Ma en t.Nel hier gegeten,
    Droppie was er ook bij,was gezellig.
    Het allerbeste weer.gr.Riet.

  • 25 Mei 2006 - 08:15

    Meine-Jelle:

    ziet er goed uit gozer!!
    Ik ben ook met met laatste weken bezig hier en ga dan naar Thailand.
    Geniet

  • 25 Mei 2006 - 12:30

    Suzanne:

    Bas, ik geniet nog steeds van je mooie verhalen. Het blijft leuk dat we je zo kunnen volgen. Veel plezier op je nieuwe bestemming. Hier is alles prima. Ik ben net terug van een weekje Zuid Frankrijk. Groetjes Suzanne

  • 28 Mei 2006 - 11:15

    Loesje En Anita:

    Nou, na 'n lange verhuis-stilte hier weer ff 'n berichtje van ons. We zijn eindelijk over, huissie is redelijk op orde nu. Je moet alleen niet op zolder kijken maar die deur trekken we heel tactisch achter ons dicht. We hebben je moeder ook nog 'n schortje om gedaan, hoofddoekje op, zeempje in d'r hand en soppen maar !!!Waren erg blij met d'r hulp ! Bassie, je moet maar snel komen kijken als je weer terug in Nederland bent. Kom ie lekker BBQ-en in de tuin met Marie.
    Tussen de dozen en het verven door hebben we wel steeds je verhalen gelezen, hoor !!! Hebben er erg van genoten.
    Geniet nog lekker en have fun !!!
    Dikke kus van ons.

  • 04 Juni 2006 - 21:42

    Sandra:

    Hey Bassie,

    Wat gaaf! Je wordt een echte wereld reiziger. Nog gefeliciteerd met je moeder trouwens. Ik weet het het is al weer vene geleden, maar beter laat dan nooit zeggen we dan maar. Nou geniet er van en ik ben al weer benieuwd naar het volgende bericht.

    groetjes San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2006

Home sweet home

15 Juni 2006

Thailand

01 Juni 2006

Maleisie

16 Mei 2006

Singapore

09 Mei 2006

Bye bye Australie
Bas
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 55044

Voorgaande reizen:

06 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: