Viva New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas Noort - WaarBenJij.nu Viva New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bas Noort - WaarBenJij.nu

Viva New Zealand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

06 Februari 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

6 februari 2006, exact 5 maanden nadat ik vertrokken ben uit Zoetermeer en exact 3 maanden nadat ik ben gestopt met roken (jaja, dat mag ik ook wel even genoemd worden) kan ik zeggen dat mijn reis me nog een stukje verder van Nederland heeft gebracht, namelijk New Zealand! Na de Australian Open meegemaakt te hebben ben ik in Melbourne maar op de culturele toer gegaan, botanische tuinen, parken, musea, melbourne aquarium en de queen victoria market (heeft wel iets weg van de zwarte markt in NL)bezocht... Nogmaals, Melbourne blijft mijn favoriete stad (van de grote steden dan), er zijn natuurlijk veel mooiere plekken in Australie te bedenken. Maar goed, nadat ik bij de Australian Open al een paar dagen met Lisette heb doorgebracht heb ik me afgelopen week ook weer in het gezelschap van Joost mogen begeven. En uiteraard zijn er een aantal dagen geweest dat we weer met zijn 3en waren... was wel weer erg leuk! Na zo'n lange tijd met elkaar gereisd te hebben en elkaar dan weer te zien was erg leuk.... Maar nu is het weer tijd voor een nieuw en groot avontuur... New Zealand!! Ben gister geland in Auckland en de uitzichten die ik vanuit het vliegtuig had waren waanzinnig, dus dat belooft veel goeds... Heb niet vaak het gevoel gehad dat ik nog wel wat langer in een vliegtuig had willen zitten maar toen ik deze uitzichten allemaal zag.... in 1 woord FANTASTISCH! Heb vandaag al wat van de stad Auckland gezien, eigenlijk heb ik zo'n een beetje alles al gezien denk ik.... maar zo raar is dat niet want zo groot is Auckland niet! Na een aantal verhalen van mensen gehoord te hebben dat Auckland ontzettend saai schijnt te zijn kan ik zeggen dat het hier best gezellig is.... maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat het vandaag een nationale feestdag is... overal straatmuzikanten e.d. Zoals de meeste van jullie wel weten is het morgen de beurt aan Oscar om voet op New Zealandse bodem te zetten.... De komende 3 en een halve week zullen we samen New Zealand doorkruisen! Ik zal de komende dagen/weken heel veel te zien krijgen en een hele hoop meemaken en ik zal proberen jullie zo vaak als mogelijk op de hoogte te houden... ik zal proberen wekelijks een berichtje op de site te zetten! Vanuit een warm en een gezellig Auckland wens ik jullie morgen allemaal weer fijne werkdag toe... Ohja voor degene die de behoefte hebben om mij een smsje te sturen zal ik mijn nieuwe New Zealandse nr ff geven!
+64211071042

Gegroet Sebastiaan Johannes

  • 06 Februari 2006 - 03:34

    Bas:

    Ohja voor de tennisliefhebbers heb ik onder mijn vorige bericht nog een aantal foto's van de Australian Open geplaatst!

  • 06 Februari 2006 - 06:05

    Geertje:

    Hoi Bas, zelfs voor de werkende in nederland is het leuk je dag te beginnen met het lezen van één van jou verhalen. Ben ook reuze benieuwd hoe dit verdere avontuur vervolgt gaat worden. Voor mij is dit alleen maar een goed begin van de maandagochtend en jou wens ik alleen maar een prachtig vervolg op je australische avontuur, heel veel plezier. Geertje

  • 06 Februari 2006 - 07:41

    Vincent:

    lieve bas..
    aangenaam je hier weer te mogen aanschouwen, je bent een gezellige knul met een passie voor koude heren..bas mijn zege heb je
    x vincent

  • 06 Februari 2006 - 08:25

    Jacques:

    Veel plezier in Nieuw Zeeland. Heb je dat Nederlandse kraampje al ontdekt op een plein in Auckland, waar je rolmops, kroketten etc kunt krijgen. Zo niet, ga dan maar eens zoeken met Oscar. Lijkt me leuk voor jou om weer een beetje in Hollandse sferen te komen.
    Ik denk inderdaad dat je NZ fantastisch zal vinden, lekker compact en heel veelzijdig. Doe de groeten aan Oscar en tot in Australië.

  • 06 Februari 2006 - 09:40

    Diek:

    Hoe zit dat met lisette Bassie?????????

  • 06 Februari 2006 - 09:49

    Loesje En Anita.:

    Heerlijk weer om je verhaal te lezen !!!! enne... toppie dat je al zo lang gestopt bent met roken.... echt cool !!! Mij lukt het nog steeds niet. :-(
    Nou kanjer, nog heel veel plezier en doe de groeten aan Oscar.

    xxxxx je bijna ex-buurvrouwen.

  • 06 Februari 2006 - 11:16

    Johanna Marcella Maria:

    Ha die Bas , Geweldig N.Z.Ben er nog nooit geweest heb er wel een oom ,tante en 5 nichten wonen Wat dat roken betreft zo hoort het.Veel plezier nog verder. Hannie.

  • 06 Februari 2006 - 14:11

    Doky Lengkeek:

    Hoi Bas, Ik heb weer genoten van je enthousiaste verhaal over je vlucht naat Nieuw Zeeland. Oscar is nu naar je onderweg en ik hoop dat jullie samen een geweldige tijd daar doorbrengen. Het volgende bericht zal ongetwijfeld van jullie samen zijn. Doe Oscar de groeten en tot jullie volgend bericht. Groetjes Doky & Harry

  • 06 Februari 2006 - 16:25

    Erwin:

    He Bas,

    Veel plezier in NZ, Cairns is geweldig, zeker i.v.n,m, Adelaide,

    gr. Erwin

  • 06 Februari 2006 - 18:41

    Dave:

    Ha die Bas, ik ga zo nog even je foto's van tennis bekijken.
    leuk dat oscar ook komt.Doe hem maar de groeten. Mooie foto's vanuit de lucht.
    groeten dave

  • 06 Februari 2006 - 19:34

    Sanny:

    Hey Bassie,

    Super de foto's van Australian open. Om vet jaloers op te worden en dan met zulke verhalen er bij wordt ik dat ook meteen. Echt goed hoor dat je al zo lang gestopt bent met roken, ondanks dat je lekker vakantie heb en zo veel aan het feesten bent. Geniet er nog van en ik kan dan weer genieten van jouw verhalen.

    groetjes sanny

  • 07 Februari 2006 - 14:49

    Gerda Koole:

    hoi bas, ik lees nu pas dat je gestopt bent met roken! Ik ben echt heel trots op je!
    groetjes Gerda
    p.s. volgens mij zie ik hier wel eens iemand met je hondje lopen, kan wel kloppen zeker?
    Geniet ervan he, en tot...over heel lang!

  • 07 Februari 2006 - 20:22

    Ossie:

    He Bassie!! Hoe is het nou?? Ik heb het hier in NZ ook super naar m'n zin! Ik hoop je nog een x te treffen, zodat we misschien een x naar de bios kunnen gaan!Ik heb gister iig al lekker gefeest jij rare spinazie-eter!Nou ja ik ga ff douchen! Mag wel eens na 2 dagen;) Tot snel Rambo!

    Gr, Mr. Auckland

  • 07 Februari 2006 - 20:43

    Riet.:

    Bassie,heb je stukje weer gelezen,Top hoor niet meer roken hou vol je kunt het.Nog veel plezier.Riet.

  • 08 Februari 2006 - 11:05

    Liset:

    Bas, goed dat je het naar je zin hebt, zo zie je maar, altijd mijn tips opvolgen :)). Maar ik mis een hele belangrijke foto betreffende een kerstmuts en een anti vliegen hoed??? Kus kus

  • 09 Februari 2006 - 12:44

    Rita:

    Hej Bassie
    Zo nog verder weg van ons he. Dat je gestopt bent met roken, geweldig zeg, en nu volhouden dan maar he. Nog even en dan zie je je mutti weer he. Maar eerst even nz door reizen.
    Nu nog heel veel reisplezier en groetjes vanuit een winderig zoetermeer. xxx rita s xx

  • 10 Februari 2006 - 16:43

    Zuid-Afrikaan:

    Hey Bassie! Geniet ervan daar tussen die kiwi's. Tof dat Oscar je vergezeld daarzo. Kijk je ogen maar uit. mzzzzzzzzzzzl

  • 12 Februari 2006 - 11:40

    Sander:

    Hey Bas & Os!!

    Het ga jullie goed daarzo, veel plezier de komende weken met zn tweeën! Keep us posted!

    Ik vat wel kou hierzo!

    Groetjes Sander & Melissa

  • 12 Februari 2006 - 15:04

    Maria:

    He Bassie

    Ben net terug van het familieweekend. Was zoals altijd weer heel gezellig. Jammer dat je er niet bij was, maar ja..........jij hebt andere bezigheden toch?
    Onze plannen vorderen al aardig voor Australië en kijk er al heel erg naar uit om je weer te zien en natuurlijk ook om Australië te gaan verkennen.
    Have fun with Ossie.

    XX Maria en Drop

  • 13 Februari 2006 - 20:46

    Hans Van Luijken:

    Hoi Bas,
    Australie voor even verlaten en nu in Nieuw Zeeland.De luchtfoto's beloven inderdaad veel moois. Ik weet zeker dat jij met Oscar een aantal te gekke weken zullen beleven.Maak het gezellig, drink niet teveel en doe vooral Oscar de groeten.Ik ben benieuwd wat jij (jullie) in dit schitterende land gaan bewonderen en meemaken. Wij horen en zien het wel.Voorlopig zitten wij nog aan de TV gekluisterd in verband met de olympische winterspelen. Lachen joh, die schaatsenrijders uit Nieuw Zeeland op de 10.00 meter. Maar ja, men zegt dat het meedoen het belangrijkste is!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2006

Home sweet home

15 Juni 2006

Thailand

01 Juni 2006

Maleisie

16 Mei 2006

Singapore

09 Mei 2006

Bye bye Australie
Bas
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 55035

Voorgaande reizen:

06 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: