Australian Open - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bas Noort - WaarBenJij.nu Australian Open - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bas Noort - WaarBenJij.nu

Australian Open

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 Januari 2006 | Australië, Melbourne

Hier dan weer een berichtje vanuit Australië! De laatste paar dagen bij Jim (en familie) was erg relaxed, weinig gedaan en vooral genoten van mijn 2persoonsbed. Heerlijk!! Maar vond het ook niet erg om weer terug te gaan naar het hostel om weer lekker omringd te zijn met backpackers... elke dag weer nieuwe mensen leren kennen blijft toch ook wel erg leuk kan ik zeggen! Ook afgelopen 2 weken ben ik weer een aantal mensen tegengekomen die ik hiervoor al een keer ben tegengekomen... Erg gezellig! Ik kwam op zondag aan in mijn hostel om vervolgens de volgende dag richting Melbourne Park te vertrekken... daar waar het wat tennis betreft allemaal moet gebeuren. AUSTRALIAN OPEN!! Ik had in 1ste instantie voor 5 dagen kaarten gehaald, maar er bleek al snel dat dit veel te weinig was.... ben uiteindelijk 9 dagen gegaan, waarvan er een hoop, ik van sochtends vroeg tot savonds laat aanwezig ben geweest om de meest mooie wedstrijden te kunnen aanschouwen! Heb bijna alle toppers (en ook niet toppers) gezien, behalve Hewitt, Roddick en Sjarapova.... Voor de rest alles en iedereen gezien... echt supertof!! De laatste paar dagen ben ik niet meer geweest aangezien er veel jeugd partijen werden gespeeld en heel veel dubbels.... is ook leuk om te kijken maar had er na 9 dagen wel een beetje genoeg van... Ben die dagen vooral wezen stappen en heb hier ook het ritme van dag en nacht omgedraaid... wederom tot in de late uurtjes wezen stappen! Erg leuk om in Melbourne te stappen kan ik wel zeggen, tot nu de beste clubs en discotheken waar ik geweest ben.... De finale van de Australian Open heb ik op groot scherm op Federation Square gezien.... een plein midden in de stad, waar waanzinnig veel mensen op af zijn gekomen... ook dit was weer de moeite waard! De komende week zal ik waarschijnlijk nog wel een paar keer gaan stappen maar vooral de dagen aftellen voor New Zealand... Iets waar ik heel lang naar uit gekeken heb en als ik alle verhalen moet geloven van iedereen dan moet dit een waanzinnig mooi land zijn... Ben nu ook weer toe aan een nieuw avontuur na een maand in Melbourne gezeten te hebben! Ik ga hier overigens wel terugkomen om een paar maanden te werken.... Melbourne is tot nu toe de meeste relaxte, leukste, mooiste stad waar ik tot nu geweest ben! Melbourne Rocks!!! Het volgende bericht zal waarschijnlijk ergens uit New Zealand komen.... Ohja, is het nog een beetje uit te houden daar in het koude NL???

Groeten Bassie

  • 30 Januari 2006 - 08:17

    John:

    Supervet Bassie! Ben echt jaloers man.. wel wat anders dan Rosmalen he ;)

    Spreek je snel weer!

    Enne.. Federer is DE man!! :P

  • 30 Januari 2006 - 08:23

    Jacques:

    We hebben nog naar je uitgekeken op de TV bij de uitzendingen van de Australian Open, maar geen Bassie te zien! Geen groot spandoek met opschrift "Bassie here!" of zo.
    Maar goed je vond het een geweldige belevenis; heb je dat ook weer meegemaakt.
    En nou op naar NZ. Daar is allles veel compacter en gevarieerder, denk ik. Veel plezier nog verder en tot in Sydney!

  • 30 Januari 2006 - 11:09

    Jennifer:

    Hee Bassie!

    Wederom een goed verhaal, behalve dat gedeelte van dat werken, dat gelooft natuurlijk niemand.... Heel veel plezier in NZ!!

    Groetjes uit het koude, maar toch zonnige NL!
    (met 4 truien aan is het ook best warm)

  • 30 Januari 2006 - 11:58

    Neef Ries:

    Mooi verhaal Bas.
    We zijn weer op de hoogte.
    Veel plezier verder.
    Enne, we staan inmiddels 14 punten voor op jullie, maar dat zal je vast niet boeien.

    Later !

  • 30 Januari 2006 - 13:35

    Diek:

    Zit je verhalen altijd met veel plezier te lezen. Nieuw Zeeland zal ongetwijfeld ook erg cool zijn. Alleen niet zo koel als hier. Qua temperatuur dan. Ik geniet wekelijks van je Amsterdamse vrienden en dan weet jij wel genoeg.

    mzzzl en veel plezier.

  • 30 Januari 2006 - 16:10

    Sanny:

    Hey Bassie, Echt weer super gaaf en onwijs jaloers hoor!!! Echt leuk dat je ook alle toppers bijna heb gezien bij de Australian Open ;-).

    Heel veel plezier in NZ en ik ben ook weer benieuwd naar die verhalen

    Groetjes Sanny

  • 30 Januari 2006 - 18:19

    Maria:

    Ja natuurlijk is het hier uit te houden. Beter dan 40 graden in Australië.
    Ik heb nog een nieuwtje...
    de meiden hebben hun huis verkocht..........dus als jij terug bent wonen ze er niet meer.

    Have fun in NZ. En als je Ton en Ria tegenkomt geef je ze maar een dikke knuffel.

    XX Maria en Drop

  • 30 Januari 2006 - 19:53

    Gibbsi:

    Klinkt allemaal erg aantrekkelijk dat Melbourne. Moet ik snel maar eens gaan bekijken. Ik wens je een net zo fijn verblijf in New Zealand als in Melbourne.
    In volle verwachting van je nieuwe bericht, groeten Ian.

  • 30 Januari 2006 - 20:52

    Ossie:

    He man! Het is inderdaad niet uit te houden hier, veel te koud!! Dus ik denk dat ik zondag maar op het vliegtuig stap naar New Zealand!Ik zie je wel ergens in Auckland... Enne vergeet niet je wekker te zetten he;) Tot dinsdag!:D

  • 30 Januari 2006 - 23:16

    Felmun:

    hey Bassie,once in a lifetime dat je zoveel toppers tegelijkertijd te zien zal krijgen, wel jammer dat je sjarapova niet had gezien;) veel plezier in New Zealand, maar dat zal lukken aangezien the dynamic duo weer samen zal zijn:D
    groetjes

  • 30 Januari 2006 - 23:25

    Erwin:

    He Bas, het verhaal was goed, niet te lang en boeiend, dus ik heb het gelezen, haha. Na jou sms-je van laatst ben ik toch ook wel erg nieuwsgierig wat ewr zich in Melbourne allemaal heeft afgespeeld sinds ik daar weg ben!

    gr. Erwin en veel plezier in NZ.

  • 31 Januari 2006 - 08:10

    Ruud:

    Mooie belevenis Bassie! Wij zijn terug van een gave skivakantie. Ben nu de vellen van mijn gezicht aan het trekken (beter smeren.:-() Over een maand heb ik een andere job, alles goed maar koud hier. Groeten en veel plezier in New Zealand! Ruud

  • 31 Januari 2006 - 16:16

    Hans Van Luijken:

    Hoi Bas,
    Alleen Sjarapova gemist op de open Australian;beetje dom!!!Maar ja, in elk geval heb jij Justin Henin wel kunnen volgen.En natuurlijk ook jou op de TV gemist. Eigenwijs: had nou die gekke bek maar getrokken. Toch wel verrassend dat jij over Melbourne tot nu toe het meest enthousiast ben want je hebt de afgelopen maanden al heel wat gezien. En nu op naar de Maori's. Wie weet kom je de Rozendaaltjes nog tegen! Maak het in elk geval gezellig met Oscar en klets wat bij onder het genot van een (!!!) bierrrrrtje. Bij ons is het eigenlijk best lekker winterweer. Lichte vorst in de nacht en op de dag een heerlijk zonnetje.Dat neemt niet weg dat ook ik uitkijk naar het voorjaar. Bas, tot je volgende verslag ( met foto's) en amuseer je.

  • 31 Januari 2006 - 22:06

    Alice En Jeffrey:

    Nieuw Zeeland, wauw... Dat is net een sprookje... Tennis? Kan ik niet, vind er niks aan.... rotsport... net voetbal... beetje overwerkt? hier en daar.... poesjes zijn de hele nacht bezig met klieren, ach ja.. Het weer wordt al milder en de zon, ja ja schijnt hier ook! Allemaal hebben we dus niets te klagen!

    Liefs

  • 03 Februari 2006 - 12:17

    Zuid-Afrikaan:

    Alles is goed geloof ik daar. Tof dat je ff zo'n toernooi kan meepikken. Beetje jammer dat je Sjarapova niet hebt gezien. Op tv zag haar tennis er goed uit! Nieuw-Zeeland, geniet ervan maar daar twijfelen we niet over! ps paar maandjes werken in Melbourne? Je hebt er nogal vertrouwen in. Je hebt daar pas een paar dagen gewerkt. Geloof er dus niks van.
    mzzzzzzzzzzl

  • 04 Februari 2006 - 09:28

    Geertje:

    Hoi Bas,wegens een grieperige week nu pas een reactie.Je voeld je meteen weer gezond als ik jou verhaal lees. Wat moet het een leuke revaring zijn geweest om de Australian Open in levende lijve mee te maken. En dan op naar het volgende avontuur ben reuze benieuwd hoe je dit gaat beleven. Ben ook erg benieuwd welke werkervaringen je daar gaat opdoen of niet. In ieder geval wens ik je een fijne reis er naar toe en uiteraard ook veel plezier in NZ.Groetjes Geertje

  • 14 Februari 2006 - 11:07

    Bas:

    He Adriaantje alles goed gozert. Nog steeds naar je zin zie ik. Mooi man dat de Australian open hebt kunnen meemaken. Goed is ie die Krajicek hahahaha. Nog heel veel plezier daar mazzel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2006

Home sweet home

15 Juni 2006

Thailand

01 Juni 2006

Maleisie

16 Mei 2006

Singapore

09 Mei 2006

Bye bye Australie
Bas
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 55047

Voorgaande reizen:

06 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: